Left להמשיך בקניה
צפייה בהזמנה

אין מוצרים בסל הקניות

מתכונים

סלט חסה ונבטים במיוחד לחגים :)


הפעם הכנו סלט חסה ונבטים,
עם אבוקדו, עגבניה, נבטי ברוקולי אורגניים, נבטי חרדל אורגניים,
הרוטב - שמן זית, מלח, פלפל שחור, מיץ לימון.
קצצתי את כל הירקות וקצרתי את הנבטים ממצע הגידול, שמאפשר שמירה על הטריות בצורה מקסימלית, וגם על הערכים התזונתיים המצויים בהם :)

שמתי הכל בקערה עם הרוטב, ולא יכלתי להתאפק 🤭🥗
תשמרו את הסרטון לערב חג הבא שלכם!

סלט ירוקים מטורף בשדות של נטעים

התחלתי עם חסה, עגבניות, פלפל אדום וצנון, הוספתי גם נבטי אלפלפא ונבטי ברוקולי, שנקצרו ישירות ממצע הגידול ומכילים כמות אדירה של נוגדי חמצון וסיבים תזונתיים, המנקים את הגוף מרעלים ומסייעים למערכת החיסונית.

סלט נבטי חמניה, כרוב וגזר

המרכיבים: חצי כרוב לבן, שני גזרים, נבטי חמניה על המצע, ג'ינג'ר טרי, עלי אורגנו טריים וחצי לימון סחוט.

נגרד בפומפיה את הכרוב והגזר, נוסיף כפית ג'ינגר מגורד. נקצור את נבטי החמניה ממצע הגידול שלהם, נוסיף גם את עלי האורגנו הקצוצים, נתבל עם מיץ לימון, שמן זית, מלח ופלפל לפי הטעם, וסיימנו! תהנו מהסלט הכיפי והבריא הזה!

שייק ירוק קליל ופשוט

המתכון כולל: מיץ תפוזים סחוט טרי, נבטי חמניה אורגניים, נבטי ברוקולי אורגניים שנקצרו ישירות ממצע הגידול. השייק הזה יזין אתכם בהרבה חומרים מזינים כמו סולפורפן שקיים בנבטי הברוקולי, ופוליפנולים הקיימים בנבטי החמניה.

סלט עדשים ירוק עם נבטי ברוקולי

עדשים שחורות, נבטי ברוקולי אורגניים על מצע, צרור כוסברה, בצל, גמבה אדומה, חמוציות, אופציונלי: זרעי דלעת. תהנו מהסלט המרענן הזה, ותהיו בטוחים שאתם מכניסים לגוף שלכם חומרים מזינים שהוא כל כך צריך.

סלט עגבניות עם נבטי ברוקולי וצנונית על מצע

נקצוץ דק דק את העגבניות, הבצל ועשבי התיבול ונוסיף לקערה. נקצור את נבטי הצנונית והברוקולי ממצע הגידול שלהם. נתבל במיץ לימון, שמן זית, שום כתוש, מלח גס ופלפל שחור. נפזר מעל הסלט את זרעי הדלעת והצנוברים, ונזלף את קרם הבלסמי המצומצם. בתאבון! תהנו מהסלט!