Left להמשיך בקניה
צפייה בהזמנה

אין מוצרים בסל הקניות

הקסם של נבטי הברוקולי

נבטי ברוקולי נחשבים למזון-על בשל תכולת החומרים התזונתיים הגבוהה שלהם והיתרונות הבריאותיים הפוטנציאליים שלהם.
אחד היתרונות הבריאותיים העיקריים של נבטי ברוקולי הוא הריכוז הגבוה של סולפורפן. סולפורפן היא תרכובת שנמצאת בירקות ממשפחת המצליבים, כמו ברוקולי, והוכחה כבעלת השפעות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות חזקות. כמה מחקרים הציעו שסולפורפאן עשוי לעזור להפחית את הסיכון לסרטן, לשפר את בריאות הלב ולתמוך בתפקוד המוח!
מחקרים הראו כי נבטי ברוקולי מכילים פי 100-10 יותר סולפורפן מצמחי ברוקולי בוגרים. ריכוז גבוה זה של סולפורפן עשוי להפוך את נבטי הברוקולי למקור חזק עוד יותר של תרכובת מועילה זו. יש לשים לב שסולפורפן משתחרר בלעיסה. זאת אומרת שכדאי ללעוס טוב מאוד את הנבטים כדי לקבל מהם את כל הסולפורפן האפשרי.


בנוסף לתכולת הסולפורפן הגבוהה שלהם, נבטי ברוקולי הם גם מקור טוב לחומרים מזינים אחרים, כולל ויטמינים C, E ו-K, כמו גם מינרלים כמו סידן וברזל. חומרים מזינים אלה יכולים לעזור לתמוך בבריאות וברווחה הכללית.
יתרון בריאותי פוטנציאלי נוסף של נבטי ברוקולי הוא יכולתם לתמוך בעיכול בריא. הם מקור טוב לסיבים תזונתיים, שיכולים לעזור לקדם יציאות סדירות ולמנוע עצירות. בנוסף, כמה מחקרים העלו כי נבטי ברוקולי עשויים לסייע בהפחתת דלקת במעיים, מה שיכול לשפר את העיכול ולהפחית את הסיכון להפרעות עיכול.
לנבטי ברוקולי עשויים להיות גם יתרונות לבריאות הלב וכלי הדם. מחקרים הראו שסולפורפאן עשוי לעזור לשפר את לחץ הדם ולהפחית דלקת בעורקים, מה שיכול להפחית את הסיכון למחלות לב.
שילוב נבטי ברוקולי אורגניים בתזונה יכול להיות פשוט, וניתן לעשות זאת במגוון דרכים. אפשר להוסיף אותם לסלטים, כריכים ומנות אחרות, או אפילו לאכול לבד כחטיף בריא (זאת הדרך האהובה עלינו ). נבטי ברוקולי הם תוספת טעימה ומזינה לכל ארוחה, והיתרונות הבריאותיים הפוטנציאליים שלהם הופכים אותם לתוספת חשובה לתזונה בריאה.
נבטי הברוקולי האורגניים על המצע שאנחנו מציעים מצליחים לשמר בצורה המיטבית את כל היתרונות הבריאותיים המצויים בסולפורפן. זאת בזכות שיטת הגידול על המצע ששומרת על הטריות ולא מנתקת את הנבט משורשיו.
לביצוע הזמנה לחצו כאן
לרשימת נקודות המכירה בפריסה ארצית לחצו כאן

השאירו תגובה

תגובות מתפרסמות רק לאחר אישור המערכת